Mübarek Ölenler İçin Büyük Acı Çekiyorum

Mübarek Mısırlılarla dalga geçti!

MISIR devlet televizyonuna ”beklenen açıklaması”nı yapan Mübarek, yabancı diktasını asla kabul etmeyeceğini ifade ederek, protestoculara hitaben de ”Şehitlerinizin kanı boşa akmadı” dedi. “Ölenler için büyük acı çekiyorum. Bu ölümlere sebep olanların cezalandırılacağına söz veriyorum.
Tüm vaatlerimi yerine getirme konusunda ciddiyim. Tereddütsüz hayata geçirmeye devam edeceğim.
Mısır halkının talepleri adil ve yerindedir. Elbette sizlerin çağrılarına yanıt vermek zorundayım.
Dışarıdan gelen taleplere kulak vermeyeceğim.
Anayasaya bağlılığım devam ediyor.. Adil seçimler sonucu iktidara gelecek kişilere bağlıyım.. Bu vaadi size yemin ederek veriyorum. Kendi vizyonumu ortaya koydum ve anayasal talepleri göz önüne aldım.. Ama aynı zamanda istikrar sağlansın.. Yönetim şeffaf olsun istiyorum..
Vatandaşlarımızın taleplerine uygun vizyon ortaya koyduğuma inanıyorum.
Eylül’e kadar barışçıl geçiş olacak.
Anayasa değişiklikleri cumhurbaşkanlığı seçimleri için önemli. OHAL yasası da gözden geçirelecek.
Ulusararası baskıya hiçbir zaman boyun eğmedim.
Değerli Mısırlılar, şimdi bu süreçte Mısır’ın uluslararası itibarını yeniden kazandırmalıyız.. Ekonomimize büyük kayıplar verecek gelişmelere izin vermemeliyiz.. Bu zor günlerin mağduru olmayalım.
Ben
Hüsnü Mübarek olarak değil Mısır’ın Cumhurbaşkanı olarak bunları söylüyorum.. Şu anki krizden sağ olarak çıkıp, normal bir hayata geçebilelim. Ekonomik olarak normale dönelim istiyorum.. Eminim ki Mısır bu zorlu zamanı geçirecek.. Mısır’ın yüksek menfaatlerini korumalıyız.. Önceliğimiz bu olmalı..
Cumhurbaşkanı yardımcımızla bir görüşme yaptım ve yetkilerim çoğunu yardımcım Süleyman’a devrettim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Migros Satılıyor Migros Kime Satılıyor

Simon Ne Demek Simonlar

4857 Sayılı İş Kanunu Kimleri Kapsar