Belediyeleden İl Milli Eğitim Müdürüklerine Devredilen İşçiler Koop İş Sendikasına Geçti


İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜKLERİNDE ÇALIŞANLAR KOOP-İŞ'TE

5747 sayılı Kanun ve 6111 sayılı Kanun gereğince, bazı belediyelerdeki çalışan işçilerin bir kısmı, İl Milli Eğitim Müdürlükleri emrine devredilmiş veya devir işlemleri halen devam etmektedir. Bu süreçte devredilen işçiler sendikamız çatısı altında bir araya gelerek üyeliklerini gerçekleştirmişler ve gerçekleştirmeye devam etmektedirler. Sendikamız bu süreçte üyeliklerini gerçekleştiren işçiler için Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı nezdinde yetki tespiti işlemlerini başlatmıştır. Aşağıda sendikamıza üyelik işlemlerini gerçekleştiren işçilerin çalıştığı İl Milli Eğitim Müdürlüklerinin listesi yer almaktadır.

  •     Adana İl Milli Eğitim Müdürlüğü,
  •     Ankara İl Milli Eğitim Müdürlüğü,
  •     Gaziantep İl Milli Eğitim Müdürlüğü,
  •     İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü,
  •     Kocaeli İl Milli Eğitim Müdürlüğü,
  •     Samsun İl Milli Eğitim Müdürlüğü,
  •     Yozgat İl Milli Eğitim Müdürlüğü,
  •     Çankırı İl Milli Eğitim Müdürlüğü,
  •     Kırıkkale İl Milli Eğitim Müdürlüğü,
  •     Mersin İl Milli Eğitim Müdürlüğü,
İl Milli Eğitim Müdürlüklerinde çalışan ve henüz üyelik işlemlerini gerçekleştiremeyen çalışanların sendikamızla iletişime geçmeleri ve üyelik işlemlerini gerçekleştirmeleri ileride imzalanacak toplu iş sözleşmesinin kapsamında yer almaları açısından çok önemlidir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Migros Satılıyor Migros Kime Satılıyor

Simon Ne Demek Simonlar

4857 Sayılı İş Kanunu Kimleri Kapsar