Carrefour Mağazaları Eleman Alımları Başladı


Carrefour eleman personel alımları için başvurunu hemen yap  
İş başvurusu için hemen tıkla formu doldur...

Carrefour eleman alımları
Carrefour mağazaları eleman alımları yeni mağaza açılışları ile devam ediyor. Carrefour iş başvurusu yapmak isteyen arkadaşlarımız mağaza içersinde aranan çeşitli branşlarda açık pozisyonlara aşağıdaki bağlantımızdan ulaşabilirsiniz. Adanadaki carrefour mağazası real ve optimim mağazalarının açılması ile birhayli geri kalsada carrefour hala istihdam olanakları bakımından gözde mağazalarımızdan. 2012 perakende sektöründe iş olanaklarının pik yapacağını daha önce duyurmuştuk.  Carrefour 2012 personel alımları sitemizde yayınlanmaya devam edecek.Carrefour iş başvurusu için tıklayınız.

Yorumlar

  1. adım celal akbalık 2 yıl çagrı hipermarkette hem kasa hemde reyon personeli olarak iş gördüm eger siz beni uygun görürseniz carrefour da çalışmaktan cok memnun olurum numaram 05317150256 kabul edersenız cok sewınırım teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  2. Adım Şemse İder çağrı hipermarkette 1bucuk yıl kasiyer görevlisi olarak çalıştım beni uygun görürseniz carrefourda çalışmak isterim kabul ederseniz çok sevinirim..

    YanıtlaSil
  3. Adım Şemse İder 1bucuk yıl çagrı hipermarkette çalıştım kasiyer görevlisi olarak eger uygun görürseniz carrefourda çalışmaktan memnun olurum numaram 0538 584 36 79 kabul ederseni cok sevinirim teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Migros Satılıyor Migros Kime Satılıyor

Simon Ne Demek Simonlar

İKTİDAR İÇİN DEĞİŞİM