İçişleri Bakanı İdris Naim Şahin'in Takla At Da Sevdiğini Göreyim Diye Aşağıladığı Vatandaş Mustafa Boğaçayır Konuştu


İdris Naim'in aşağıladığı vatandaş konuştu: 'İş isteyecektim, oynadığımla kaldım'
İdris Naim Şahin'in "Hadi bir takla at ya da oyna da bir göreyim" diye aşağıladığı 64 yaşındaki Mustafa Boğaçayır, beklendiği gibi, iş istemek için Bakan'ın yanına geldiğini, ancak oynadığı ile kaldığını dile getirdi. Boğaçayır, çok zor şartlarda geçinmeye çalıştığını söyledi.
İçişleri Bakanı İdris Naim Şahin'in geçtiğimiz hafta sonu Erzurum'un Pasinler ilçesinde "hadi bir takla at ya da oyna da göreyim" diye aşağıladığı vatandaş Akşam gazetesinden Levent Akpınar'a konuştu. Bakan Şahin'e tepki gösterilmesine neden olan olayla ilgili konuşan 64 yaşındaki Mustafa Boğaçayır, çok zor koşullarda yaşamını sürdürdüğü ve iş istemek için Bakan'ın yanına gittiğini belirtti.

Boğaçayır şöyle konuştu:
"Bakanın geleceğini duyunca karşılamaya gittim. Görünce çok heyecanlandım. Bakanla tokalaştım. İlçeyi ziyaretine çok sevindiğimi söyledim. Bakan Bey 'Yok ya nereden bileyim sevindiğini. Hadi oyna da bir göreyim 'dedi. Davul-zurna ekibi çalmaya başlayınca ben de oynadım. İnsanlar bakanın etrafını sardı ve uzaklaşmak zorunda kaldım. İşin kötüsü iş de isteyemedim. Oynadığımla kaldım."

"Eskiden lakabım 'pala Mustafa'ydı, şimdi 'Taklacı naber' diye gülüyorlar"
7 yıl önce eşini kaybettiğini ve çok zor şartlarda geçinmeye çalıştığını belirten Boğaçayır şöyle devam etti:

"Bakan'ın 'Takla at da göreyim' dediğini duymadım. Eğer duysaydım ne yapardım bilmiyorum. Ben sadece iş istemek için gitmiştim. Çok zor şartlarda geçinmeye çalışıyorum. Tansiyon, şeker ve bronşit hastalığıyla mücadele ediyorum. Ne yaptım onun da farkında değilim ama herkes beni konuşuyor. Eskiden lakabım 'Pala Mustafa'ydı. Şimdi sokakta, kahvede gören 'Taklacı Naber' diye gülüyor"

İki hafta önce 5 TEDAŞ işçisinin hayatını kaybettiği Erzurum'un Aşkale ilçesindeki sözde incelemelerinin ardından bir dönem kaymakamlık görevinde bulunduğu Pasinler ilçesine geçen İçişleri Bakanı İdris Naim Şahin yanına gelerek kendisini gördüğüne sevindiğini söyleyen Mustafa Boğaçayır'ı "hadi bir takla at da sevindiğini göreyim" diyerek aşağılamış, Boğaçayır'ın şaşkınlıkla bakması üzerine "hadi oyna da bir göreyim" demişti.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Migros Satılıyor Migros Kime Satılıyor

Simon Ne Demek Simonlar

İKTİDAR İÇİN DEĞİŞİM