Tez Koop İş Sendikası Edirne Şube 9. Olağan Genel Kurulu Yapıldı


Tez Koop İş Sendikası Edirne Şube 9. Olağan Genel Kurulu Yapıldı 
Edirne Şube 9. Olağan Genel Kurulu 8 Nisan 2012'de Edirne'de yapıldı. Mehmet MERAL Şube Başkanlığına seçildi.  

Yönetim Kurulu
Mehmet MERAL Şube Başkanı
Zafer Sezgin GELDİ Şube İdari Sekreteri
İsmail ŞAHİN Şube Mali Sekreteri
Ahmet NAZ Şube Örgütlenme Sekreteri
Erdoğan SÖNMEZ Şube Eğitim Sekreteri
Hüseyin AKIN Yönetim Kurulu Üyesi
Aytaç YERMAN Yönetim Kurulu Üyesi
Osman Ersin GEMİCİ Yönetim Kurulu Üyesi
Haydar TURAN Yönetim Kurulu Üyesi

Denetleme Kurulu
Nursu ORMANOĞLU
Fahrettin DEMİRTAŞ
Serkan SEPEK

Disiplin Kurulu
Ömer KUMDAR
Erhan KOŞAR
Hikmet KESKİN

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Migros Satılıyor Migros Kime Satılıyor

Simon Ne Demek Simonlar

İKTİDAR İÇİN DEĞİŞİM