Prof. Dr. Kenan Demirkol, Şebeke Suyu Daha Temiz Ben De Şebeke Suyu İçiyorum

Prof. Dr. Kenan Demirkol, Şebeke Suyu Daha Temiz Ben De Şebeke Suyu İçiyorum
İstanbul Üniversitesi İstanbul Tıp Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Kenan Demirkol, şebeke uuyu daha temiz, ben de şebeke suyu içiyorum dedi.

'Şebeke suyu daha temiz'
İstanbul Üniversitesi İstanbul Tıp Fakültesi öğretim üyesi Prof. Dr. Kenan Demirkol: Şebeke suyu daha temiz!

Cumhuriyet'in haberine göre İstanbul Üniversitesi İstanbul Tıp Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Kenan Demirkol, ülkemizde damacana suları ile ilgili büyük bir yönetmelik eksikliğinin olduğunu söyledi. Şebeke sularının daha sağlıklı olduğunu savunan Demirkol, “İstanbul, Antalya gibi illerde yaşıyorsanız, apartmanda depo yoksa musluk suyu içebilirsiniz. Önemli olan eve kadar temiz gelen suyun binada kirlenmesi. Binadaki depolar sık sık temizlenmeli, plastik olan depoların da bir an önce sökülmeli ve depoların çelikten olmasına özen gösterilmelidir. Ben, evimde musluktan su içiyorum” dedi... devamı için linki tıklayınız

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Migros Satılıyor Migros Kime Satılıyor

Simon Ne Demek Simonlar

4857 Sayılı İş Kanunu Kimleri Kapsar