DİSK Genel İş Sendikası Genel Başkanı Erol Ekici Akil İnsanlar Listesinde Yokum Dedi

DİSK Genel İş Sendikası Genel Başkanı Erol Ekici Akil İnsanlar Listesinde Yokum Dedi
DİSK Genel İş Sendikası Genel Başkanı Erol Ekici'nin ismi  Akil İnsanlar Listesinin Ege Bölgesi kadrosunda yer almıştı. Konuya ilişkin açıklama yapan Ekici, "Listede kesinlikle değilim" dedi.

Ekici, Halk Tv canlı yayınında, "Başbakan Yardımcısı Beşir Atalay beni arayarak 'akil adamlar' arasında yer almamı istedi. Ben de kendisine yer alamayacağımı söyledim. Ona rağmen listede adım geçmiş. Listede kesinlikle değilim" diye konuştu.

Erol Ekici’nin açıklaması:
"Ben bir kere DİSK Genel Başkanı değilim. Akil insanlara ihtiyaç duyanlar kendilerine göre bir değerlendirme yapmışlar. Beni de Ege Bölgesi listesinde DİSK Genel Başkanı vekili olarak girdiğim ilan ediliyor. Ben daha önceden DİSK’ten ayrıldığımı söylemiştim. Ama daha önce Pazartesi günü Sayın Beşir Atalay beni aramıştı. Beni böyle bir listede görmek istediğini söylemişti. Ben kendisine “Bir sendikanın Genel Başkanıyım. Bizim kurumsal temsiliyetlerimiz DİSK üzerinden olur. Görüşülecek adres ben değilim, DİSK’tir” diye DİSK’le görüşmelerini söyledim. Ve benim kesinlikle Genel-İş sendikası Genel Başkanı olarak DİSK’in dışında böyle bir görevde olmamın söz konusu olmadığını söylemiştim. Ama bugün yapılan açıklamalarda ismim orada geçiyor. Kesinlikle böyle bir listenin içinde olmadığımı duyurmak istiyorum."

DİSK Genel İş Sendikası Genel Merkezi'ne Mart ayında DHKP-C operasyonları kapsamında polis baskını düzenlenmişti. Tüm kapılar kırılarak arama yapılmış, sendikaya büyük zarar verilmişti. 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Migros Satılıyor Migros Kime Satılıyor

Simon Ne Demek Simonlar

4857 Sayılı İş Kanunu Kimleri Kapsar