Tez-Koop İş Sendikası Bursa Şube Başkanı Görevden Alındığı İçin İntihar Etti

Tez-Koop İş Sendikası Bursa Şube Başkanı Ünal Özcan Görevden Alındığı İçin İntihar Etti
Tez-Koop İş Sendikası Bursa Şube Başkanı Ünal Özcan görevden alınınca sendika binasında kendini asarak intihar etti. 2 çocuk babası olan, 49 yaşındaki Özcan, "Beni seven sevmeyen bütün üyelerimden özür diliyorum. Beni iki oy için bu duruma getirdiler. Şimdi de arayan soran yok. Genel yönetimden bile attılar. Sorulmadı bile ama olsun ben bunları hak etmedim. Herkesle iyi olmaya çalıştım. Başaramadım..." diye not bıraktı.

Tez -Koop- İş Sendikası Bursa Şube Başkanı Ünal Özcan, gece geç saatlerde Osmangazi ilçesi İnönü Caddesi üzerinde bulunan sendika binasına geldi. Sendika binasının duvarına 'Hayat senden alacağım var' diye yazan Özcan, "Beni seven sevmeyen bütün üyelerimden özür diliyorum. Beni iki oy için bu duruma getirdiler. Şimdi de arayan soran yok. Genel yönetimden bile attılar. Sorulmadı bile ama olsun ben bunları hak etmedim. Herkesle iyi olmaya çalıştım. Başaramadım. Allah herkesin yolunu açık etsin. Hiçbir zaman kimseye şerefsizlik yapmadım" yazılı not bırakarak intihar etti.

Sabah saatlerinde sendika binasına gelen sendika çalışanı tarafından bulunan Özcan’ın cesedi Cumhuriyet Savcısı’nın incelemesinin ardından otopsi yapılmak üzere Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Migros Satılıyor Migros Kime Satılıyor

Simon Ne Demek Simonlar

İKTİDAR İÇİN DEĞİŞİM