TÜRK-İŞ Yönetim Kurulu'nun Hayatını Kaybeden Berkin Elvan'ın Ardından Yaptığı Açıklama

TÜRK-İŞ Yönetim Kurulu Hayatını Kaybeden Berkin Elvan'ın Ardından Bir Açıklama Yaptı
TÜRK-İŞ Yönetim Kurlu 11 Mart 2014 tarihinde hayatını kaybeden 15 yaşındaki Berkin'ın ardından bir açılama yaptı. Yapılan açıklamada, "Her ne nedenle olursa olsun, insan hayatı kutsaldır ve her şeyin üzerindedir. Toplumsal olaylarda güvenlik güçleri tarafından yapılacak müdahalelerin insan hayatını tehlikeye atacak boyutlarda olmaması ülke huzuru ve barışı için çok önemli bir yer teşkil etmektedir." denildi.  

İşte o açıklama:
TÜRK-İŞ Yönetim Kurulu 11 Mart 2014 tarihinde hayatını kaybeden Berkin Elvan’ın ardından bir açıklama yaptı.

İstanbul’daki Gezi Olayları sırasında evinden ekmek almak için çıktığı sırada başından gaz fişeği ile vurularak 269 gün komada kalan Berkin Elvan 11 Mart 2014 günü tedavi gördüğü Okmeydanı Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde yaşamını yitirdi. 
Her ne nedenle olursa olsun, insan hayatı kutsaldır ve her şeyin üzerindedir. Toplumsal olaylarda güvenlik güçleri tarafından yapılacak müdahalelerin insan hayatını tehlikeye atacak boyutlarda olmaması ülke huzuru ve barışı için çok önemli bir yer teşkil etmektedir. Toplumumuzu derinden üzen bu tür olayların bir daha yaşanmaması için sorumluların bir an önce adalet önünde hesap vermesi gerekir.

TÜRK-İŞ topluluğu olarak toplumsal olaylara karşı daha duyarlı olunmasını ve güvenlik güçlerimizin orantısız güç kullanmasının önüne geçecek düzenlemelerin bir an önce yapılması gerekliliğine inanıyoruz. 
Çocuk yaşta hayatını kaybeden Berkin Elvan’a Allah’tan rahmet ailesine ve tüm toplumumuza başsağlığı diliyoruz.
                                                             TÜRK-İŞ YÖNETİM KURULU

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Migros Satılıyor Migros Kime Satılıyor

Simon Ne Demek Simonlar

İKTİDAR İÇİN DEĞİŞİM