Ankara Katliamında Ağır Yaralanan KESK Eğitim-Sen üyesi öğretmen Ata Önder hayatını kaybetti

Ankara Katliamında Ağır Yaralanan Eğitim-Sen üyesi öğretmen Ata Önder hayatını kaybetti
Ankara Garı canlı bomba  katliamında  ağır yaralanan KESK Eğitim-Sen üyesi öğretmen Ata Önder, tedavi gördüğü Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'nde hayatını kaybetti.

Eğitim-Sen'ın Twitter hesabından yapılan açıklamada, "10 Ekim'de ağır yaralanan öğretmen arkadaşımız Ata Önder Atabay'ı bu sabah tedavi gördüğü hastanede kaybettik! Acımız daha da büyüdü..." ifadelerine yer verildi.  

Eğitim-Sen üyesi öğretmen Ata Önder'in ölümünün ardından, Ankara Başsavcılığı saldırıda ölenlerin sayısının 102'ye yükseldiği açıklamasını yaptı.   

Ankara Başsavcılığı'nın yaptığı açıklama:
"Bugün Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesinde vefat eden vatandaşımızla birlikte, söz konusu olayda hayatını kaybedenlerin sayısı 102 olarak tespit edilmiştir. Bu kişilerden toplam 101'inin kimlik bilgileri tespit edilmiş olup, otopsi işlemlerinin ardından cenazeleri ailelerine teslim edilmiştir. Soruşturmayla ilgili olarak halen 13 kişi gözaltındadır. Bu kişilerin sorgusu devam etmektedir"

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Migros Satılıyor Migros Kime Satılıyor

Simon Ne Demek Simonlar

İKTİDAR İÇİN DEĞİŞİM