Carrefoursa'da Yönetim İstifa Etti Carrefour Türkiye'den Çıkıyor Mu


Haluk Dinçer ve üç yönetim kurulu üyesi istifa etti
CarrefourSA Yönetim Kurulu Başkanı Haluk Dinçer ve üç yönetim kurulu üyesi Carrefoursa Yönetim Kurulu'ndaki görevlerinden istifa etti. Dinçer'in Sabancı'daki Perakende ve Sigorta Grup Başkanlığı görevi ise devam ediyor.

CarrefourSA Yönetim Kurulu Başkanlığı görevini 2004 yılından bu yana yürüten Haluk Dinçer, Yönetim Kurulu Üyeleri Faruk Bilen, Mehmet Tevfik Nane ve Zeynel Korhan Bilek, CarrefourSA Yönetim Kurulu’ndaki görevlerinden istifa etti.

Haluk Dinçer istifasına ilişkin olarak yaptığı açıklamada, “Sabancı olarak CarrefourSA’da yüzde 38.8 hisseyle azınlık durumdayız. Çoğunluğa sahip Carrefour’dan gerekli destek ve katkıyı göremediğimizden faydalı olamayacağımızı anladık ve arkadaşlarımızla istifa kararı aldık” dedi.

CARREFOUR TÜRKİYE'DEN ÇIKACAK MI?
Fransız perakende devi Carrefour'un Türkiye'den çıkacağına yönelik haberler son günlerde sıkça dile getiriliyor. Carrefour'un istifa eden global CEO'su Larse Oloffson'un yerine gelen yeni CEO'su Georges Plassat, geçtiğimiz ay içerisinde yaptığı açıklamada Türkiye’deki operasyonlarını devam ettirmelerinin belirsiz olduğunu söylemiş ve bu sözler çıkış sinyali olarak algılanmıştı.

Sabancı Grubu ise bu konuda kendilerine ulaşmış ya da alınmış bir karar olmadığını açıklamıştı.

Öte yandan Carrefour, geçtiğimiz ay Yunanistan'daki operasyonunu da yerel ortağı Marinopoulos'a devretmiş ve ülkeden ayrılmıştı...devamı için linki tıklayınız

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Migros Satılıyor Migros Kime Satılıyor

Simon Ne Demek Simonlar

İKTİDAR İÇİN DEĞİŞİM