Kamu Toplu İş Sözleşmeleri Görüşmeleri Türk İş ve TÜHİS Arasında Yapıldı

Kamu Toplu İş Sözleşmeleri Görüşmeleri Türk İş ve TÜHİS Arasında Yapıldı
Kamu Toplu İş Sözleşmeleri görüşmeleri Türk-İş yöneticileri, bağlı sendikaların temsilcileri ve TÜHİS yöneticilerinin katılımıyla yapıldı. Görüşmelere 9 Temmuz Salı günü, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik’in başkanlığında devam edilecek.

Konuya ilişkin Türk-İş tarafından yapılan açıklama şöyle: 
KAMU KESİMİ TOPLU İŞ SÖZLEŞMELERİ İLE İLGİLİ GÖRÜŞMELER DEVAM EDİYOR
Kamu Kesimi Toplu İş Sözleşmeleri ile ilgili toplantı TÜHİS’ te yapıldı.

Toplantıya, TÜRK-İŞ Genel Başkanı Mustafa Kumlu, TÜRK-İŞ Genel Eğitim Sekreteri Ramazan Ağar, Petrol-İş Genel Başkanı Mustafa Öztaşkın, Türkiye Maden-İş Genel Başkanı Nurettin Akçul, Genel Maden-İş Genel Başkanı Eyüp Alabaş, Türk Harb-İş Genel Başkanı Bayram Bozal ile KOOP-İŞ Genel Başkanı Eyüp Alemdar katıldı

Toplantıda, Kamu İşveren Sendikaları Genel Sekreterleri ile TÜRK-İŞ’in verdiği teklif üzerine müzakerelere devam edildi.

Görüşmeler 9 Temmuz 2013 tarihinde Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik’in başkanlığında devam edecek. 

Yorumlar

  1. Ayni isi yapalim ben1250 alayim arkadasim 2250 alsin adana saglik iscileri kadromuzda ayni bu dine vicdana imana sigarmi

    YanıtlaSil
  2. Adana ilsaglik iscileriyiz kadro ayni ise giris ayni ben 1250 aliyorum arkadasim 2250 aliyor bu isin duzeltilmesini siz buyuklerimizden istiyoruz

    YanıtlaSil
  3. belediyeden kaymakamlığa 2 yıldır geçiş yaptım hala eski maaşı almaya devam ediyorum. nerde hak

    YanıtlaSil
  4. Hak Değirmen Damında boşuna Aramayınız. Bulamazsınız.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Migros Satılıyor Migros Kime Satılıyor

Simon Ne Demek Simonlar

İKTİDAR İÇİN DEĞİŞİM